Cuma, Haziran 09, 2006

ESKİ EV

Bu eski ev terkedilmiş olmasına rağmen hala canlı adeta. Kızımı gezmeye çıkardığımda hep buradan geçiyorum. Bana güzel şeyler anımsatıyor, çocukluğum gibi... Çocuk olsaydık ne güzel saklanırdık burada, nasıl yuvarlanırdık çimlerde diye düşünmeden geçemiyorum. Ama Kale'de çocuklar oynamıyor çimlerde, caddeyi tercih ediyorlar ellerindekinin kıymetini bilemeden. Hatta oynadıkları bile o kadar nadir ki neyaparlar evlere hapsolup anlayamıyorum. Bizim çocukluğumuz kırlarda geçti, iyi ki de öyle olmuş. Doğayı tanıdık, böcekleri, çiçekleri tanıdık. Her çiçek görüşümde, şundan taç yapardık, bundan toka, bunun sütü vardır... diyebiliyorum en azından. Her çiçekte her kokuda bir anım var.

8 yorum:

Tuba dedi ki...

Ne guzel yerlerimiz var. Bu ev eski olmasina ragmen, bayildim ben. Burasi da yorumsuz kalsin istemedim. Nefis bir ev ve nefis bir resim bence. Sevgilerimle,

sevdamavisi dedi ki...

Tubacığım,
çok teşekkürler canım. çok huzur vermişti bana da eskiliği daha da hoş görünüyor. sevgiler

etki alanı dedi ki...

Merhaba Sevda mavisi
Akyaka deyice hemen atladım.iki sene önce istanbulu terketme kararı aldığım sıralarda,tesadüfen TRT 1 de bir belgeselde akyakayı tanıtıyorlardı.Ağzım açık izledim ve bitince kararımı vermiştim.Yaşayıp ta ölebileceğim tek yer burası dedim.İnanın hemen atlayıp gittim.Ev buldum.Ama sadece ilköğretim okulunun oluşu beni Fethiye'ye yöneltti.Yazı Akyaka'da geçirmeye karar verip herşeyi ayarladım.Ancak sağlık sorunlarım burda kalma zorunluluğu yarattı.
Gönlüm Akyaka'da.Birgün oraya yerleşeceğimi biliyorum.Galiba biraz zaman alacak.
Herşeyde bir hayır vardır derler ya.
Demek ki sizlerle tanışıp,blog kardeşliği olacakmış.
Anlatımınızı özlemle okudum.Teşekkür ederim
Tütü

sevdamavisi dedi ki...

Akyaka farklı bir tutku Sevgili Tütü,
benim de hayalim oraya yerleşmekti kızım doğana kadar. sanırım ben de sizin gibi bir ayarlama yapmalıyım. en azından çok yakınında olmak istediğim zaman gitmek istiyorum. sevgiler

denizci dedi ki...

sitenize tesadüfen girdim.Yazilarinizi okudum..cok etkilendim tesekkurler....sizinle tanismak edebiyat ve gokova hakkinda sohbet etmek isterim saygilar.....

sevdamavisi dedi ki...

Denizci,
çok teşekkür ederim. ben de sohbet etmek isterim çok özel bir yer gökova. sevgiler

Ryan dedi ki...

İnsan Gökova'nın değerini 4 yıl yurtdışında geçirince daha iyi anlıyor.Tesadüfen internetde gezinirken bu bloğu gördüm ve birşeyler yazmadan geçemezdim.Sakartepeden aşağı bakınca sizi bir cennet köşesi beklemektedir o öyle bir köşedir ki insanın bütün dert ve üzüntülerini alır ve gider.

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Ryan,
Sakartepe'den gördüğün o manzara benim için de dünyalara bedel. Ahhh Ahhhh....