Cuma, Haziran 02, 2006

AKYAKA EVLERİ


Tatil mevsimi de başladı ve ben yine Akyaka'dayım. Bir saat uzaklıkta olunca gelmeden olmaz elbette. Onca yolu katedip geldiğimizi düşünürsek. Gökova'ya gitmeden bir yıl geçirmeyi düşünemiyorum. Eşimle her yıl farklı yerlere gidelim desek de gittiğimiz yerler bizi tatmin etmediği için Muğla'ya tekrar geliyoruz. Buralar bizim gönlümüzün tahtında oturuyor. Ölüdeniz ve Akyaka özellikle. Hele evleri yok mu beni öldürecek, Burada yaşayanlar ne kadar şanslı demekten kendimi alamıyorum. Bu fotoğraf da geçen haftaki gezimizden. Kızım da ilk defa denize girdi, henüz beş aylık ama zamane çocuğu çok şanslı Bizim 20 yaşından sonra denizle tanıştığımızı düşünürsek. Ürktü başta ama o da sevdi biliyorum. Benim gönlüm Gökova'da atıyor ne yapayım.

6 yorum:

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım benim, inşallah bu çok sevdiğin yere geçici olarak değil de kalıcı gelirsin! Çok beğendiğin bu evlerden biri de sana ait olur inşallah!
İnan Sevdacığım, biz şanslı azınlığız yine de, kimileri her istediklerine anında sahip olurlar, her şey anlamını yitirir, mutlu olmazlar, doyumsuzluk yaşarlar, ne istediklerini bilmiyor durumuna düşerler!
Kimileri hayat mücadelesinden başalrını kaldıramazlar, istediklerine hiç bir zaman ulaşmazlar, eziklik ,kompleks, kin duyarlar! Aşağlık duygusuna kapılırlar! Ne kadar yazık ama değil mi, herkes insan ve herkes insanca yaşama hakkına sahip!
Biz, her istediğimzde ulaşamasak ta güzelin ne olduğunu biliyoruz, yaşam kalitemizi nelerin yükseltebileceğini biliyoruz. Bizim için iyi olanı biliyoruz, gerektiğinde, çok istediğimizde şartları zorlayıp kendimiz için güzellikler yarqatabiliyoruz, değil mi? Sevgiyle Kal! Güzel haberlerini bekliyorum!

sevdamavisi dedi ki...

Burçakcığım,
öyle güzel özetlemişsin ki üzerine söyleyecek birşey bulamıyorum. Sanki benim düşüncelerimi yazmışsın. Sanırım hayat görüşümüz çok benziyor. o yüzden çok iyi anlaştık. Yüreğine sağlık. sevgiler

angel dedi ki...

merhabalar sevda mavisi,yorumun için çok teşekürler.bende senin güzel ve sımsıcak bloğunla tanışmış oldum.gezdiğin yerleri çok beğendim ve benim ilgi alanıma giriyor.ve yine resimler bekilyoruz.ve eğer sende istersen seni arkadaş listeme eklemek isterim.herşey gönlünce olsun....

Unknown dedi ki...

merhaba,

benim adım sevda:)

temmuz da evleniyorum ve akyaka da balayı geçirmek istiyoruz fakat kalacak yer internetten seçmek zor oluyo... sizin tavsiye edebileceğiniz yerler var mı? denize yakın olması tercihimiz...

teşekkür ederiz...

Betül İnce dedi ki...

Sevgili Sevda Mavisi,

Akyaka'ya 1992 yılında gittik ve sonra bir daha gidemedik. Hala merak eder dururuz acaba hala öyle el değmemiş gibi duruyor mu diye. Öylesine Ankara'dan hiç yer ayarlamadan çıkmıştık ve tepeden aşağıya bakınca biz burada kalmalıyız dedik ve bütün gün kalacak yer aradıktan sonra Nur Otel'de (Honkel Naci)yer bulmuştuk, acaba hala duruyor mu? Acaba hala taaa en uçta ki elektriksiz ve tek bir yemek yenecek yer olan koy aynı mı? Aslında anılarımızdaki gibi hatırlamak istiyoruz. Çünkü Kaş'a da ilk gittiğimizde sadece Kaş Camping vardı ve yıllar sonra gittiğimizde çok üzülmüştük.
Yine mektup gibi yorum yazdım, kusura bakma. Ankara buluşması için girmiştim sayfana, öylesine burada buldum kendimi.
Sevgiler.

sevdamavisi dedi ki...

Betülcüğüm,
bu yoruma cevap vermeden seni tanıma fırsatı buldum. Akyaka hakkında da sohbet ettik. sanırım tekrar yazmama gerek kalmadı:)) innaılmaz güzel bir yer Akyaka. sevgiler