Cuma, Haziran 09, 2006

DAĞ GÜLÜ

Ben dağ gülü diyorum bu çiçeklere ama sanırım kuşburnu çiçeği:))) Her yer bu ağaççıklarla kaplı burada. Kuşburnu verdiğini göremeyeceğim ama renkleriyle bir süre de olsa hayatımı şenlendirdiler. Doğa insanın hayatında ne kadar önemli ve zaruri. Hep bahçeli bir evim olsun, çiçekler, sebzeler, meyve ağaçlarıyla doldurayım diye hayal ediyorum, Kale'ye de bu nedenle gelmiştim herkesi arkamda bırakarak. Şimdi ise birşeylerin eksikliği doldu içime. Sanırım bu ortamı arkadaşlarıma yakın bir yerde yapmalıyım. En azından hayallerimdeki bu evde onları ağırlayabileyim.

2 yorum:

Ferhanca dedi ki...

ah ah ben de aynı düşünceler içindeyim...ne guzel dile getirmişsin..Akyaka bir başka guzel azmagın akışı buz gibiördekler yüzüyor ,dibi görünen o berrak azmakta...Mugla ,marmaris ,gökova, okaliptus agaçlı yol her yeri beni benden alıyor........
kuşburnu dedıgınız çiçek gülgillerden dir zaten bakınca güle benzerligi anlaşılır ,uzunca bır belgeselini izlemiştim....sevgiler.. papatyalar hiç eksik olmasın hayatınızdan.....ferhan....

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Ferhan,
aynı dili konuşan insanlardan olduğumuz için nasıl bir keyfi paylaştığımızı ikimiz de biliyoruz. çoğu insan bana şaşırıyor ama oraların tadını oraların ruhunu gören anlar..